2 Hľadáme nových kolegov. Pridajte sa k nám.

  • 02 - 581 010 62
  • Domény
    Webhosting
    Servery
    O WY
    Blog
    Podpora
    Domény

    Doména je vaša internetová adresa, cez ktorú ľudia nájdu vašu webstránku.

    Pomôžeme vám vybrať tú najlepšiu. Vybrať si môžete z viac ako 150 koncoviek domén.

    Viac informácií


    Webhosting

    Vďaka webhostingu bude vaša stránka dostupná kedykoľvek. Poskytneme vám rýchle a spoľahlivé riešenie pre malé stránky, blogy, eshopy aj firemné prezentácie.

    Viac informácií


    Servery

    Potrebujete výkonnejší server pre svoj veľký projekt alebo náročnejší web?

    Vyberte si z našej ponuky serverových riešení, ktoré naplnia vysoké očakávania aj tých najnáročnejších webov či projektov.


    O nás

    Sme skupina nadšencov, ktorá sa už niekoľko rokov stará o vaše sny a podnikanie na internete.

    Sme spojkou medzi vami a vašimi snami o podnikaní vo svete internetu/na internete.

    Viac informácií


    Blog

    WY blog je určený pre všetkých, ktorí sa chcú dozvedieť viac z oblasti blogovania, marketingu, WordPressu, ale aj programovania, či podnikania.

    Prejsť na blog


    Zaujímavé články
    WordPress

    Podrobný návod ako si vytvoriť vlastnú web stránku

    Tipy a triky

    7 spôsobov ako vymyslieť perfektný názov domény

    Tipy a triky

    Ako raketovo zlepšiť rýchlosť načítania vašej webstránky

    Podpora

    Potrebujete poradiť? Sme tu pre vás na telefónnom čísle 02 – 581 010 62, e-maile helpdesk@wy.sk alebo chate.

    Spustiť chat


    Na našich stránkach používame súbory cookies. Pomáhajú nám vylepšovať web a služby. Pokračovaním súhlasíte so zberom dát.

    Ako vám môžeme pomôcť?

    Fakturácia našich služieb

    SLUŽBY A FAKTURÁCIA

    Služby, ktoré sú Vám poskytované našou firmou patria podľa zákona medzi elektronické služby plynúce v čase. Podľa všeobecných obchodných zvyklostí je fakturácia pri týchto službách uskutočnená vopred, prostredníctvom predfaktúr (zálohová faktúra) a následne po zaplatení je Vám vyhotovená faktúra (daňový doklad). Spôsob fakturovania služieb vopred je zavedený u všetkých firiem poskytujúcich webhostingové, hlasové, online a pod. služby.

    PRVÁ FAKTURÁCIA

    Prvá predfaktúra za naše služby Vám bude vygenerovaná a poslaná e-mailom aj poštou ihneď pri objednávke.
    Ak ste si objednali webhostingové služby, dátum začatia ich využívania na tejto predfaktúre, ako aj na zmluve, je od dňa objednávky, t.j. ak si naše služby objednáte napr. 15.4., spoplatnené ich budete mať od 15.4. Služby Vám aktivujeme ihneď po úhrade predfaktúry a zašleme Vám e-mailom aj poštou faktúru – daňový doklad.
    Pri objednávaní registrácie domény je dátumom využívania dátum objednávania a po úhrade je aktualizovaný podľa skutočného stavu zaregistrovania domény u centrálneho registrátora.
    Predfaktúry za naše služby sú Vám vystavované na ďalšie obdobia 1 až 2 mesiace pred začatím využívania.

    PREČO FAKTURUJEME S ČASOVÝM PREDSTIHOM?

    Dôvodov a výhod tohto predstihu je viac, takže uvedieme niekoľko hlavných z nich. Služby sú objednávané internetom, kde nie je zaručený seriózny záujem objednávateľa. Z tohto dôvodu sa v našej evidencii objavovalo veľa neuhradených faktúr v riadnom splatnom období. Táto skutočnosť prinášala so sebou ďalšie problémy ako je napríklad vymáhanie pohľadávok.
    Ak zákazník má objednaných niekoľko služieb, snažíme sa fakturačné obdobia zlučovať, čím je fakturácia prehľadnejšia, v tomto prípade môže byť predstih 2-mesačný.

    AKÚ VÝHODU MÁ ČASOVÝ PREDSTIH PRE ZÁKAZNÍKA?

    Predstihom vo fakturácii sa taktiež snažíme dať zákazníkovi dostatočný časový priestor na rozhodnutie ohľadom ďalšieho využívania služieb, zmien v službách, atď., aby sa predchádzalo zbytočným nedorozumeniam, zrušeniu služieb a domén ako napr. v prípadoch, keď doména nebola včas uhradená, mohlo dôjsť k jej deaktivácii. Najmä čo sa týka registrácii domén. V tomto prípade musíme ako Váš registrátor vyberať poplatok a ďalej zaplatiť centrálnemu registrátorovi domén. Vyžaduje si to určitý časový interval, v ktorom my zúčtujeme Vašu platbu a následne ju prevedieme. Ďalší časový interval si vyžaduje zúčtovanie našej platby u centrálneho registrátora. Preto si nemôžeme dovoliť vystaviť zákazníkov riziku straty domény pre nedodržanie termínu splatnosti, ktoré môže nastať aj v prípade serióznych zákazníkov.
    Dúfame, že sa tento spôsob fakturácie stretáva s Vaším pochopením. Zároveň veríme, že vedie k predchádzaniu zbytočných komplikácií a tým prispieva k skvalitňovaniu poskytovania našich služieb.